IANNILLI, VALERIA MARIA
Boosting Sustainable Consumption Behaviour Through Consumer Education in the Fashion Retail and Service Environment
2023-01-01 Spagnoli, Alessandra; Iannilli, Valeria M.
Concept store design: gli spazi del consumo
2007-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
Design and Sense of Construction
2015-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA; Vacca, Federica
Exploring disrupting scenarios in the fashion retail and communication paradigms.
2022-01-01 Iannilli, V.; Linfante, V.
From Cultural Branding to Cultural Empowerment through Social Innovation: I Was a Sari—A Design-Driven Indian Case Study
2020-01-01 Bertola, P.; Colombi, C.; Iannilli, V.; Vacca, F.
Il design dell'esperienza
2008-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
L’albergo urbano diffuso: nuovi orizzonti di ospitalità
2010-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
L’algebra del design
2018-01-01 Bertola, P.; Colombi, C.; Iannilli, V.; Penati, A.; Vacca, F.
Mapping Service-Based Retailing to Improve Sustainability Practices in the Fashion Industry
2024-01-01 Elli, Tommaso; Spagnoli, Alessandra; Iannilli, VALERIA MARIA
Nuove progettualità che trasformano ed evolvono gli spazi del retail
2008-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
Nuovi percorsi della moda tra globale e locale. Dai grandi centri alla disseminazione culturale del fashion system
2019-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA; Linfante, Vittorio
Organizzare un Evento
2006-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
Phygital Retailing in Fashion. Experiences, Opportunities and Innovation Trajectories
2021-01-01 Iannilli, Valeria M.; Spagnoli, Alessandra
Retail design per le imprese del sistema moda come chiave strategica per la competizione di impresa.
2006-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA; Gerosa, GIULIA MARIA; Baldi, Claudia
Scenari di vendita: un sistema di segni/Selling Scenarios: a sign language
2011-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
Scienza al quotidiano: farmaci come oggetti = Daily Science: Pharmaceuticals as Objects
2020-01-01 Penati, Antonella; Pizzocaro, Silvia; Tonelli, Cristina; Standoli, CARLO EMILIO; Iannilli, Valeria; Bucchetti, Valeria; Rebaglio, Agnese; Riccò, Dina; Andreoni, Giuseppe; Caratti, Elena; Tolino, Umberto
Strategie di comunicazione per vendere il design italiano in Cina
2004-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA
The Cultural Dimension of Design Driven Innovation. A Perspective from the Fashion Industry
2016-01-01 Bertola, Paola; Vacca, Federica; Colombi, Chiara; Iannilli, VALERIA MARIA; Augello, Matteo
The emotional dimension in the design of spaces of well-being
2015-01-01 Iannilli, VALERIA MARIA