Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 50
Titolo Data di pubblicazione Autori File
What is a "good" massive open online course? 1-gen-2015 ANDRA', CHIARABRUNETTO, DOMENICO SAVIO
I can - you can: cooperation in group dynamics 1-gen-2016 ANDRA', CHIARABRUNETTO, DOMENICOPAROLINI, NICOLAVERANI, MARCO
Teachers’ perspective on group dynamics 1-gen-2016 C. AndràD. BrunettoN. ParoliniM. Verani
The optimal strategy to control a non-linear monotone system with unilateral interactions. 1-gen-2017 Brunetto D.Hendrickx J. M.
Communities in criminal networks: A case study 1-gen-2017 BRUNETTO, DOMENICOPICCARDI, CARLO +
There is more than one flipped classroom 1-gen-2017 Chiara AndràDomenico BrunettoKontorovich
Math Lessons: From Flipped to Amalgamated, from Teacher- to Learner-Centered 1-gen-2017 Brunetto, DomenicoKontorovich, Igor
AN EDUCATIONAL PROJECT IN ARCHEOASTRONOMY: THE POK-COURSERA MOOC COURSE 1-gen-2018 Brunetto, DMagli, G
Una scommessa sulla matematica a scuola 1-gen-2018 C. AndràD. BrunettoN. ParoliniM. Verani
Designing mathematical tasks to promote students’ interaction 1-gen-2018 chiara andràdomenico brunettoelisabetta repossi
Student interactions during class activities: A mathematical model 1-gen-2018 Brunetto, D.Andrà, C.Parolini, N.Verani, M.
The First Research Paper in Mathematics Education: A Beginner and His Young Mentor Talk About Their Experience 1-gen-2018 C. AndraD. Brunetto
Insegnare matematica a scuola attraverso i video 1-gen-2019 Domenico Brunetto
Spunti per una "educazione logica" nella formazione matematica pre-universitaria 1-gen-2019 IADEROSA, ROSAAndrà ChiaraBrunetto Domenico
Teaching with emerging technologies in a STEM university mathclass 1-gen-2019 Chiara AndràGiulia BernardiDomenico Brunetto
Using a mathematical forum in a graduate course : The nature of Rick's and John’s participation 1-gen-2020 Bernardi, GiuliaBrunetto, Domenico
TEEN-IMMIGRANTS EXPLORE A MATH MOBILE APP 1-gen-2020 Andrà, ChiaraBrunetto, DomenicoParolini, NicolaVerani, Marco
STUDENTS’ CHOICE AND PERCEIVED IMPORTANCE OF RESOURCES IN FIRST-YEAR UNIVERSITY CALCULUS AND LINEAR ALGEBRA 1-gen-2020 Brunetto, Domenico +
Commentary on Anonymous Versus Non-anonymous Surveys 1-gen-2020 Andrà, ChiaraBrunetto, DomenicoPini, Alessia
Experiences of Empowerment in Mathematics 1-gen-2020 Andrà, ChiaraBrunetto, Domenico
Mostrati risultati da 1 a 20 di 50
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile