BOARETTO, ANDREA
Mostra
records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.017 secondi).
Enhancing diabetes therapy adherence: a comprehensive study on glucometer usability for type 2 diabetes patients
2024-01-01 Toletti, G.; Boaretto, A.; Di Loreto, C.; Fornengo, R.; Gigante, A.; Perrone, G.
Exploring media convergence: Evidence from Italy
2013-01-01 Bettiga, Debora; Boaretto, Andrea; Chen, Shan
Glucometer Usability for 65+ Type 2 Diabetes Patients: Insights on Physical and Cognitive Issues
2022-01-01 Pinelli, Maria; Lettieri, Emanuele; Boaretto, Andrea; Casile, Carlo; Citro, Giuseppe; Zazzaro, Bernardino; Ravazzoni, Adriana
L’impatto della multicanalità e dei customer generated media sulle politiche di comunicazione delle imprese: un’indagine esplorativa
2007-01-01 Boaretto, Andrea; Noci, Giuliano; Pini, FABRIZIO MARIA
Marketing reloaded: leve e strumenti per la co-creazione di esperienze multicanale
2007-01-01 Boaretto, Andrea; Noci, Giuliano; Pini, FABRIZIO MARIA
Unveiling the interplay between rational, psychological and functional factors in continuous glucose monitoring early adoption: Novel evidence from the Dexcom ONE case in Italy
2024-01-01 Zoccarato, Francesca; Manzoni, Martina; Minotti, Davide; Lettieri, Emanuele; Boaretto, Andrea