This book deals with the topics of regeneration and adaptive re-use of small historic centres, gathering and organizing the results of the student competition “Rethink Premana beyond past and future”. The paper decribe the teaching process and the competition for understanding the sense of the initiative.
Questo volume affronta il tema del recupero e della funzionalizzazione dei nuclei storici minori e raccoglie e ordina i risultati del concorso per studenti “Ripensare Premana tra passato e futuro”. Il saggio descrive il processo didattico e il concorso, chiarendo il senso dell'iniziativa.
Il processo didattico e il concorso / The teaching process and the competition
MALIGHETTI, LAURA ELISABETTA
2015-01-01
Abstract
This book deals with the topics of regeneration and adaptive re-use of small historic centres, gathering and organizing the results of the student competition “Rethink Premana beyond past and future”. The paper decribe the teaching process and the competition for understanding the sense of the initiative.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
P_L08_2015_saggio 3_ Malighetti_ Il recupero dei nuclei storici minori_Il caso di Premana_pp 58-66_low.pdf
Accesso riservato
Descrizione: testo principale
:
Publisher’s version
Dimensione
2.22 MB
Formato
Adobe PDF
|
2.22 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.