Sfoglia per Autore
A trihamiltonian extension of the Today lattice
2007-01-01 Andra', Chiara; Luca, Degiovanni; Guido, Magnano
Teaching styles in the classroom: how do students perceive them?
2010-01-01 Andra', Chiara
La lavagna come mediatore e il ruolo del corpo nell'insegnamento della matematica: uno studio in ambiente universitario.
2011-01-01 Andra', Chiara
Matematica: non è solo questione di testa
2011-01-01 Ferdinando, Arzarello; Luciana, Bazzini; Francesca, Ferrara; Cristina, Sabena; Andra', Chiara; Donatella, Merlo; Ketty, Savioli; Bruna, Villa
A method for quantifying focused versus overview behavior in AOI sequences
2011-01-01 Kenneth, Holmqvist; Andra', Chiara; Paulina, Lindstrom; Francesca, Ferrara; Ornella, Robutti; Cristina, Sabena
A model for describing reasoning in logical tasks
2011-01-01 Andra', Chiara; Coppola, C.; Pacelli, T.
Interplay of cognition and affect in undergraduate math students??? careers: insights from recursive partitioning
2012-01-01 Andra', Chiara; Guido, Magnano
Un percorso per il rafforzo di competenze relative al problem solving aritmetico
2012-01-01 Andra', Chiara; Luciana, Bazzini; Tiziana, Bonasso; Valentina, Leo; Cristina, Sabena
Sei un furfante o un cavaliere? Un modello per descrivere le argomentazioni dei bambini
2012-01-01 Andra', Chiara; Simona, Rollè
Le lezioni di matematica: storie senza azioni?
2012-01-01 Andra', Chiara; Nathalie, Sinclair
Intuitive thinking in a context of learning
2013-01-01 Andra', Chiara; George Richard Paul, Santi
L???entrata nei tunnel mentali da un punto di vista semiotico: analisi di un esempio tratto da un test sulle frazioni
2013-01-01 Andra', Chiara; Ferdinando, Arzarello; Bruna, Villa; Marisa, Carossio; Paola, Dughera
How do students understand mathematical lectures? Note-taking as a retelling of the teacher's story
2013-01-01 Andra', Chiara
Intuition in activity: an example from workplace mathematics
2013-01-01 Lionel N., Lacroix; Andra', Chiara; Lindon, Martin
'I sense' and 'I can': new insights into students' interactions.
2014-01-01 Andra', Chiara; Liljedahl, PETER GUNNAR
Probability and gambling abuse
2014-01-01 Andra', Chiara; Parolini, Nicola; Verani, Marco
L'analfabetismo matematico e l'illusione di vincere
2014-01-01 Andra', Chiara; Parolini, Nicola; Verani, Marco
A specific language towards a new conceptual framework for networking methodologies in the field of affect
2014-01-01 Andra', Chiara
Students' gazes: new insights into student interactions
2014-01-01 Peter, Liljedahl; Andra', Chiara
Seeing students' interaction through teachers' eyes
2015-01-01 Andra', Chiara; Liljedahl, PETER GUNNAR
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile