Sfoglia per Autore
Organizzare le PMI per la crescita.
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Spina, Gianluca; Verganti, Roberto
New Approaches to Demand Management: the Role of Information
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Verganti, Roberto; G., Zotteri
Managing Operations Networks
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; R., Filippini; Spina, Gianluca; A., Vinelli
Introduction
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; R., Filippini; Spina, Gianluca; A., Vinelli
The evolution of production models: is a new paradigm emerging?
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio
A Simulation Framework for Forecasting Uncertain Lumpy Demand
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Verganti, Roberto; G., Zotteri
Measuring the Impact of Asymmetric Demand Distributions on Inventories
1999-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Verganti, Roberto; Zotteri, Giulio
La formazione come motore di sviluppo del commercio elettronico
2000-01-01 Bartezzaghi, Emilio; S., Pavesi
Managing Knowledge and Continuous Innovation in Process-Based Organizations for Sustainable Competitive Advantage
2000-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Corso, Mariano; Pavesi, Sara; Ronchi, Stefano
L’impresa eccellente: risorsa per l’apprendimento
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio
Improving supply networks: development of skills and technological opportunities
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio; A., Bonaluce; O., Brivio; Cagliano, Raffaella; S., Contorni; A., Savoldelli; M., Sassatelli
Modelli organizzativi e di E-procurement e politiche di gestione nel controllo della domanda e dell’offerta
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio
Migliorare le reti di fornitura: sviluppo delle competenze e delle opportunità tecnologiche
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio; M., Sassatelli
Una metodologia per il disegno ed il miglioramento delle reti di fornitura
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio; O., Brivio; Cagliano, Raffaella
La formazione del management per affrontare il cambiamento.Il ruolo dell’Università
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio
Managing Innovation as a Continuous Learning Process: New Challenges for Innovation Management
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Harry, Boer; Corso, Mariano; José F. B., Gieskes
Introduzione
2001-01-01 Bartezzaghi, Emilio
The role of the Internet in customer-supplier relationships: the integration-efforts ratio and the emergence of Collaborative Markets
2002-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Ronchi, Stefano
Prefazione
2002-01-01 Bartezzaghi, Emilio
Internet supporting the procurement process: lessons from four case studies
2002-01-01 Bartezzaghi, Emilio; Ronchi, Stefano
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile